niedziela, września 03, 2017

Świąteczne DT Galerii Papieru

Dzień dobry!
Są marzenia, które zawsze pozostają w swojej sferze - nieosiągalne, wytęsknione i trochę stracone. I są marzenia, które się spełniają. Moim marzeniem od kilku lat była możliwość współpracy z Galerią Papieru. Jak wiecie, papierowo jestem z nimi związana najbardziej - a dziś stał się ten dzień, kiedy mogę cieszyć się dołączeniem do galeriowej ekipy na okres świąteczny!
Jest to najlepszy prezent urodzinowy dla mnie i jestem szalenie dumna, że mogę sobie tego słynnego aniołka powiesić na swoim blogu w kolumnie Design Team!

Świąteczne scrapowanie również ma dla mnie niemałe znaczenie, ponieważ to właśnie od niego rozpoczęła się moja przygoda z papierem. Podchodzę do tego bardzo rytualnie, a każdą swoją kartkę staram się mocno dopieścić - są przestrzenne, błyszczące, pachnące... Uwielbiam świąteczne kartki! "Listy do M." obejrzałam już dwa razy w tym tygodniu - na rozgrzewkę wrzuciłam kartki z połączenia dwóch kolekcji - najnowszej "Wigilijne Drzewko" w tym wianek z dodatkowego arkusza oraz przeuroczej "Pierwszy śnieg" - piękne papiery podkreśliły cudowne Wycinanki - w tym renifer z nowej kolekcji Winter Doodles!





pozdrawiam Was serdecznie i zapraszam na urodzinowego szampana!
Marzenia się spełniają...!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw choć kropkę

Copyright © 2016 Ladybug - papier i nożyczki , Blogger